آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

  • ۰
  • ۰

7 مرحله برای شروع یک تجارت آنلاین کوچک ، این طرح را دنبال کنید تا بازدید کنندگان به سایت مشاغل کوچک خود را جذب کنید - و خرید آنها را انجام دهید. مقاله بعدی اضافه کردن به صف رشد کسب و کار شما ، نه صندوق ورودی شما مطلع شوید و به خبرنامه روزانه ما بپیوندید! ایمیل مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی ما استفاده خواهد شد نظرات آلن ماه بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین خود آنها هستند. توالی اثبات شده ای از مراحل که می توانید برای اطمینان از موفقیت خود در هنگام شروع یک تجارت کوچک به صورت آنلاین دنبال کنید ، وجود دارد. من دیده ام که هزاران نفر با انجام موارد زیر مشاغل موفقی را شروع و توسعه می دهند: یک نیاز پیدا کنید و آن را پر کنید. کپی کنید که بفروشد. طراحی و ساخت یک وب سایت با کاربرد آسان. برای هدایت ترافیک به سایت خود از موتورهای جستجو استفاده کنید. شهرت متخصص خود را ایجاد کنید. با مشتریان و مشترکین خود از طریق ایمیل پیگیری کنید. درآمد خود را از طریق فروش برگشتی و خرید و فروش افزایش دهید. هرکسی ، از افراد تازه وارد تا کارآفرین آنلاین با تجربه ، می تواند از این فرآیند در یادگیری نحوه شروع یک تجارت آنلاین بهره مند شود. مرتبط: 10 سرویس صورتحساب آنلاین برای صاحبان مشاغل کوچک مرحله 1: شغلی را شروع کنید که یک نیاز را برآورده کند. اکثر افرادی که تازه کار را شروع کرده اند ، اشتباه می کنند که ابتدا به دنبال یک محصول و دوم بازار باشند. برای افزایش شانس موفقیت خود ، از یک بازار شروع کنید. ترفند این است برای پیدا کردن گروهی از افراد که در جستجوی راه حل یک مشکل هستند ، اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند. اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند: به انجمن های آنلاین مراجعه کنید تا ببینید چه سؤالاتی از مردم می پرسد و چه مشکلی را برای حل آنها می خواهند. برای یافتن کلمات کلیدی ، که تعداد زیادی از افراد در حال جستجو هستند ، تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید ، اما با سایر سایت ها رقابت ندارید. با مراجعه به سایتهای خود و رعایت آنچه که انجام می دهند برای پر کردن تقاضا ، رقبای احتمالی خود را بررسی کنید. سپس می توانید از آنچه آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازاری که از قبل وجود دارد ایجاد کنید - و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید. مرتبط: 8 برنامه عالی برای ردیابی زمان برای فریالنسرها مرحله 2: نسخه ای را که می فروشید بنویسید. یک فرمول اثبات شده فروش وجود دارد که بازدید کنندگان را از طریق فروش از لحظه ورود به لحظه خرید خریداری می کند: علاقه خود را با یک تیتر قانع کننده مطرح کنید. مشکلی را که محصول شما حل می کند شرح دهید. اعتبار خود را به عنوان حل کننده این مشکل تعیین کنید. توصیفاتی را از افرادی که از محصول شما استفاده کرده اند اضافه کنید. در مورد محصول و چگونگی فایده آن برای کاربر صحبت کنید. پیشنهاد دادن. یک ضمانت قوی ایجاد کنید. فوریت ایجاد کنید. درخواست فروش کنید. در طول نسخه خود باید به این نکته توجه کنید که چگونه محصول یا خدمات شما به طور منحصر به فرد قادر به حل مشکلات افراد یا بهتر شدن زندگی آنها است. مثل مشتری فکر کنید و بپرسید "چه چیزی در آن برای من وجود دارد؟" کتاب مرتبط: برنامه شغلی خود را توسط کارمندان کارآفرین رسانه بنویسید ، مرحله سوم: وب سایت خود را طراحی و ایجاد کنید. هنگامی که بازار و محصول خود را به دست آوردید و روند فروش خود را خاموش کردید ، اکنون برای طراحی وب با مشاغل کوچک آماده هستید. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید. کمتر از پنج ثانیه زمان دارید که توجه کسی را به خود جلب کنید - در غیر این صورت ، آنها از بین رفته اند ، دیگر هرگز دیده نمی شوند. نکاتی مهم که باید در نظر داشته باشید: یک یا دو قلم ساده را با زمینه سفید انتخاب کنید. ناوبری خود را روشن و ساده و در هر صفحه یکسان کنید. فقط در صورت تقویت پیام شما از گرافیک ، صدا یا فیلم استفاده کنید. پیشنهاد پیشنهادی را انتخاب کنید تا بتوانید آدرس های ایمیل را جمع کنید. خرید آن را آسان کنید - بیش از دو کلیک بین مشتری بالقوه و پرداخت آن نیست. وب سایت شما فروشگاه آنلاین شما است ، بنابراین آن را مشتری پسند کنید. گام چهارم: از موتورهای جستجوگر استفاده کنید تا خریداران هدفمند را به سایت خود هدایت کنید. تبلیغات پرداخت با هر کلیک ساده ترین راه برای جابجایی به سایت جدیدی است. این دو مزیت در انتظار انتظار ترافیک ارگانیک برای شما دارد. اول ، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نمایش داده می شود ، و دوم ، تبلیغات PPC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مختلف ، و همچنین عناوین ، قیمت ها و رویکردهای فروش را آزمایش کنید. نه تنها از ترافیک فوری برخوردار نیستید بلکه می توانید از تبلیغات PPC نیز برای کشف بهترین و کلمات کلیدی با بالاترین تبدیل استفاده کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی را در کل سایت در کپی و کد خود توزیع کنید که به رتبه شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کند. کتاب مرتبط: راهنمای نهایی برای تبلیغات با هر کلیک توسط ریچارد استوکس مرحله 5: یک شهرت متخصص برای خود ایجاد کنید. مردم برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در سایت های دیگر ارائه دهید ، و شاهد ترافیک بیشتر و رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر خواهید بود. راز این است که همیشه پیوندی به سایت خود با هر یک از اطلاعات متناسب داشته باشید. محتوای تخصصی و رایگان را به شما هدیه دهید. مقالات ، فیلم ها یا مطالب دیگری را ایجاد کنید که افراد مفید بدانند. آن محتوا را از طریق فهرست های مقاله آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید. پیوندهای "ارسال به یک دوست" را در مورد محتوای ارزشمند در وب سایت خود قرار دهید. در انجمن های صنعت و سایت های شبکه های اجتماعی که در آن t وجود دارد ، تبدیل به یک متخصص فعال شوید

  • ۹۹/۰۵/۰۲
  • میلاد باقری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی